MuratveKubra Betus344 ben kullanıyorum hayatımda aldığım en ama en güzel şey diyebilirim. Hatta 2. Yi alıcam İNŞAALLAH 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Meltemli Betus344 bende aldım çok iyi bencede kamera kullanacağınız zaman prize takılı olması lazım yani yakınlarda priz şart indirim de baya olmuş ben 570 gibi fiyata almıştım
Betus344 Buyrenk ikinci eline bakıyorum 415 kargoda bana ait sıfırını almak daha iyi diyorum ama değermi o kdr para vermem o yuzden emin olamadım sormak ıstedım 🙏
Buyrenk Betus344 ben 650 ye almıştım galiba baya indirime girmiş kaçırmayın bence çok fonksiyonlu bişey bebek için aldık ama şimdiden bi yere giderken kuruyorum kedilerimi izliyorum ayrıca güvenlik kamerası gibide düşünebilirsin
Betus344 Buyrenk Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için içine hafıza kartı takmayıncada calısıyormu?
MuratveKubra Betus344 fişe taktığında çalışıyor. Uygulaması var onu indiriyorsun ordan takip ediyorsun canım. Hem eşin hem sen telefonuna aynı anda kurabilirsin tablete va de oluyor
Betus344 Buyrenk Daha iyi o zaman peki çalıştırcagımız zaman adaptöre takılımı olması lazım hep çok soru sordum sizlere kusura bakmayın 🙏
Betus344 aysalt kişiye göre değişiyor herhlde bana sepette 479 tlye düştü alıcam daha uygunu yok bide herkes bundan daha aşağıya dusmez diyolar
aysalt Betus344 eğer almadıysanız sepettinizde sadece o ürünü bırakıp deniyin derim.bazen sepette 2-3 ürün varsa kalemlerin fiyatı 3-5 lira muhakkak artıyor bende yeni keşfettim.ana kucağını öyle 7lira pahalıya aldım farkedene kadar 😂