nurdt Merhaba güzel anneler ve anne adayları. 😍 Siz Bursa’da hangi hastanede doğum yapmayı düşünüyorsunuz? Fiyat aldınız mı? Benim gittiğim hastane bir kaç ay önce 7bin tl demişti, o bile pahalı iken 2021 şubatta ne olur fiyatı düşünemiyorum. 😥 Siz memnun iseniz öneride bulunabilir misiniz? Çok gecikmeden karar vereyim ben de. 😌
Myrina nurdt fiyatlar genelde aynı sanki. Ben jimerde yapacağım doğumumu 7000 tl vereceğiz. Pembe mavi de aynı fiyatı verdi. Yılbaşından sonra hepsinde güncelleniyor fiyatlar. Öyle 3000-4000 leri görünce fiyatta ne şanslılar diyorum.
prensmusta nurdt ben Medicana Volkan Aksakallıya gidiyorum,çok memnunum,15,20dk sürüyor muayene,doğum ücreti sormadık ama hep burdan okudum6.500 fln miş,yeni yılda ne olur bilmiyorum 🙄
nurdt Eeezgi pembe mavi için güzel fiyat aslında. 😌 doktorunuz dışarıdan mı yoksa o hastanenin doktoru mu acaba?
Buket16 Ben hayat hastanesine gidiyorum doğum ücreti yılbaşından sonra değişecekmiş şimdiki fiyatı 3000
Melisaaa16 Buket16 hangi doktor acaba memnun musunuz ben de doktor araştırıyorum. Acıbadem’e gidiyorum ama doğum fiyatı 17 bin dediler ve yılbaşından sonra fiyat artıcakmış bu nedenle başka bi yeredevam etmek istiyorum
Deletedmom54 Melisaaa16 çok yüksek fiyat vermişler bence dr kaynaklı , benim doktorum acibadem e 11 bin vermişti fiyat ,öyle kalmış aklımda
Buket16 Melisaaa16 Nazmiye Şentürk gidiyorum ve çok memnunum herşeyi detaylı anlatıyor tüm bilgilerini veriyor bebeğin her yerini tek tek sizde gösteriyor
Selma_123 Melisaaa16 bende acıbademe gidiyorum normal fiyat 10 bin verdiler ama benim özel siğortam oldugu için biraz daha uyguna gelicek tabi yılbaşından sonrada artıcak fiyatlar siz hangi doktora gidiyordunuz
Zek Ozayy özel klinik diye mi hayat hastanesi o kadar pahalı normalde dopum fiyatları o kadar yüksek değil hayatta
Melisaaa16 Deletedmom54 olabilir, doktorum da Acıbadem’de görev yapıyor birde doktorumun indirimle bu fiyatı verdiler.