Mom092 Beker uff sen mi ben mi 😂 yatakta saga sola donerken 10 hamle yapiyorum heralde yiye yiyeee bu halleere geldikk😂😂😂
ikizannesi2985 Beker canım herkesin kanama olayı farklı. Benim feci kanamam vardı mesela. Evde bile takmak zorunda kaldım mesela
Beker ikizannesi2985 kişiden kişiye değişiyor diye duymuştum evet aslında kanama ne kadar çoksa o kadar iyi diyorlar
bburcu Beker bende düşünemezdim ama mecbur 😅 zaten 4-5 saat sonra kaldırıyorlar takarsın dependi kendin ☺️
Mryft12 Beker ben ilk doğumum olalı 10 ay oldu. Başta hastaneden hasta bezi taktikarda sonradan ben depend kullandım ve aşırı rahatti. Dikiş yerine de getirmemeye dikkat etmen yeterli onun dışında sorun olmaz
Mryft12 Beker depend temiz iş ya. Kullan at diğeriyle kim uğraşacak. İkinci doğumum olacak yine ondan alırım
Endiselianne20 Ben şuan 97 kiloyum l beden almıştım cok dar gelmedi ama rahat ledemedim.xl olur mu olmaz mi bilemiyorum hasta bezi sleeppy falan nerede satılıyor oda bedenli mi nasıl bisey
Beker Endiselianne20 trendyolda baktım az önce ama aşırı uçuk fiyatları ya da ben yanlış şeye baktım beden yazmıyordu üstünde sanki ya da fiyatı görünce ben dikkat etmedim 🤣
Tugce1803 Yeppudaa benim olduğum ilçede de yok. Belki trendyolda, hepsiburada da falan vardır bilmiyorum ben l beden aldım🤷🏻♀️
Beker Mom092 ay birde bende bir alışkanlık oldu adamı da yan yatıyorum göbeğim onun sırtına değince uykuya dalabiliuoeum onun da hamileliği boyunca tek pozisyonu yan yatmak oldu 🤣🙈
Mom092 Beker keske kocalarımızı hamile yastığı olarak kullanmak yerine en basindan birer tane alsaydik ahahha ayagimi ustune atinca rahat ediyorum bende 😂 zavallilar ne cekiyolar bizden 🙊
Ayferol0 Beker Olur tabiki niye herkes bu kadar abartıyo anlamış değilim şuan 97 kiloyum l beden almıştım gayet rahat oldu denedim yani şuan 38 haftalığım