62fatma Salser1985 evet ben iki.gün dependi lohusa bezi taktim takamadım yeni sezeryan oldum açıkçası dependi ben 2 tanesini kullandım sonra normal pede geçtim sezeryanda agir bir kanama olmuyor adet kanı gibi.
Mom092 Beker 84 kiloyum bende depend L beden aldım 33 haftaya gircez doguma kadar biraz daha alırım diye dusunuyorum😂🙊
Beker Mom092 işte bende 90 ım doğuma kadar 4 daha alsam dedim hadi sizi L kurtarır gibi de beni XL de zor 🤣
istanbul3434 XL’si migros sanal markette ve trendyolda var hanimlar. 85 kiloyla doguma giren birisi bana XL onerdi aldim. Ben de 28 hafta 77 kiloyum boyum 1.70.
Beker istanbul3434 ayyy sizde bir de boy var benim kadar zaten geniş duramazsın canım sen ben en iyisi Lohusa pedi ve hesta bezine bakım
istanbul3434 Beker oyle olmuyo valla bende de genetik olarak asiri odem oluyor su an 3XL tayt giyebiliyorum ancak. Ben depend xl aldim ama yedek hasta bezi de alicam olmazsa diye.
Svdsmz34 Beker Canım ben göz kararı olarak l almistm rahat olmuştu belki s alsaydım oda olacaktı. Ama esniyolar bide öyle düşün tereddütte kalırsan xl al bence olur o
Beker Mom092 öyle vallaha birde bunu geri vermesi var ama boğazımı hiç tutamadım normalde de zaten zayıf biri değildim ama 🤣
acemiii istanbul3434 depend xl bulamadım hiç bir yerde nerden aldınız? L aldım ama olmazsa diye korkuyorum…Şu an 44 -46 bedenim sanırım bu arada
Svdsmz34 Beker zaten paket üstlerindede bedenler yazıyo ona bakarak alırsın alırsan. Birde doğumdan sonra karnının çoğu gidiyo zaten göbek kalıyo tabide hani hamilelikte ki gibi göbek olmadığı için olur bence xl :)
Eczmery123 yba boyunuz kaç? Ben de büyük ihtimalle o kilolarda olurum. Beden konusunda m ile L arasında gidip geliyorum. Boyum 1.68
bburcu Beker bende düşünemezdim ama mecbur 😅 zaten 4-5 saat sonra kaldırıyorlar takarsın dependi kendin ☺️
Mom092 Beker bende oyle 70 ile hamile kaldim yne biraz tutuyodum bogazimi ama hamilelikten sonra valla ne bulsam yiyorum istemsiizzz🤦🏻♀️😂