Efile bende çok seviyorum, birde benim hamileliğim biraz sıkıntılı geçti başta. Kanamalarım oldu. Daha önce bebek kayıplarımda olduğu için biraz stresliydim 🙈 ne zaman yazsam hemen döner veya arar. Bu ulaşabilme hissi harika 😊
ben alle ye ilk gittiğimde o dosyayı almıştım tüm anlaşmalı hastahaneler ve fiyatlar yazıyordu. (Sadece hastahane ücretleri, Sevil hanım ne kadar alıyor hiç bilmiyorum) Ama asistanı ocaktan sonra fiyatlar değişir demişti.
😊