Asyakuzusu ilk doz 20 digeri 1 ay sonra ama ben vuruldum cok kotu 7 gun oldu hala gecmedi..sizlere tavsiyem asi vurulunca agrimasa bile eve gelince kolonya ile bir sure ovmasin asiyi dagitmak icinmis ben yapmadim bayildigim icin direk gelip uyumustum.suan serrtlik var agridan geceleri yatamiyorum umarim sizler cekmezsiniz cok zorlandim ben 2.doz icin simdiden korkmaya basladim