Gldlysr_6652 Hayalizlerim ben bugün sağlık ocağına gittim kayıt yaptırmak için .kayitimi ve aile hekimi mi seçtim aşı 20.hafta da başlıyor dedi hemşire günü geldiğinde arayacaklarını söyledi
Hayalizlerim Ebruuka canım ben bugün sağlık ocağına gidip özellikle sordum hamileyim aşı için belirli haftalarda çağırılıyormuş dedim yok öyle bişey kim dedi falan dedi benimde kafam karıştı yaa napcam bilmiyorum
Ebruuka Hayalizlerim yanlış soylemisler kuzum öyle şey olur mu hiç seni ebe takibe alıyor aşın olduğunda kontrol olduğunda çağırıyor hatta aşı kartı verdi benim ebem
Sibelezgi Hayalizlerim banada doktorum dedi ebeler cagirio die ebe bana mesaj atiyo gelin die hem idrar alio hem.kan hemde asi.kan sayimi icinde kan vrrdim ben.ebeler takip ediyo
Zllgkc Ben aile hekimligini arayp 20. Haftada oldugumu soyledim. Tetanoz aşısı icin gelebilirsiniz dediler. Takibi aile hekimligindeki ebeler yapiyor.
Hayalizlerim Ebruuka Çoktandır sağlık ocağına gitmiyordum bugün oradaki doktora sordum öyle söyledi daha 20. haftama gelmedim bidaha gidip sorarım başkasına
Ebruuka Hayalizlerim yakında başka sağlık ocağı varsa orayla bi konuş bazıları ilgilenmiyor gerçekten
Hayalizlerim Ebruuka başka var ama onlar yapmazlar ki kendi aile hekimime yönlendirirler bakalım araştıracağım canım saol 😊 yapılması zorunlumu bu aşının?
Ebruuka Hayalizlerim en azından bilgi alırsın diye dedim canım tabi gerekli sezeryan olma durumun olabilir o yüzden yapılıyor zaten
Attent Eda319 3 gün agiracak sola yaptır çünkü günlük hayatda sağ kolumuzu çok kulaniyoruz kolanya ile ov evde