pptya01 Dilara8228 ben 73le girdim doğuma 19 kilo almıştım. 70 le çıktım bi süre sonra 67 oldum 1 sene öyle dolaştım veremedim 60 olsam yetiyor ama doğumdan sonra emzirince de vermek çok zor oluyor
Dilara8228 pptya01 Güçlü kadınlarız yapabiliriz yeter ki kendimize güvenelim 💪 ben ilk gebeligimde 50 kilo hamile kaldim 86 ile doguma girdim diğer ogluma hamile kalana kadar 16 kilo vermsitim bile 😂
Yagmurbegum Dilara8228 ohh maşallah. Sen daha çok efor sarfediyorsun ve buna rağmen alıyorsun dediğin gibi doğamızda var o zaman 😂 Allah bağışlasın yavrularını sağ sağlim alalım kucaklarımızada kiloları veririz inşallah 😛🤲🏻🤲🏻
Srplhrgl Edadost ben 24 haftaligim kime diyorsam 6 aylığım 7ye giricem bana diyorlar sen daha yeni 6ya giriceksin şimdi 5 buçuk falansn diyorlar kafam karışıyor