@BusraYilmaz
Busrayilmaz34 herkesin bünyesi farklı 6 aydan sonra her ay iki kilo alınır diyorlar ben bir ay boyunca almam mesela ayın sonunda alırım birden o bir iki kiloyu.bir de kaç kilo aldığınızdan ziyade kaç kiloyla başladığınız önemli.ben 48 ile başladım ilk dört beş ay almadım şuan 35e girmek üzereyim 60 61 çıkıyorum ama yeme oranım aynı kilo almadığım zaman da aynı şekilde yiyordum . son 3 ay yemesen bile kilo alırsın kan hapı vitamin vs ben çok kullanıyorum onların da kiloda etkisi var ama iyiki De içiyorum yoksa belki bebekte gelişim geriliği olacaktı herkes sen ufacıksın bebek çok zayıf olur diyordu fakat şuan maşallah haftasına göre gayet iyi. son haftalarda artık alınan kilodan ziyade ödem oluyor kimisi doğumdan çıktığı gibi 5 kilo vermiş oluyor kimisi ⅞.. yani herkesin vücudu ödemi farklı zamanlarda atıyor bence çok takmayın doğumdan bir kaç ay sonra doğum öncesi kilosundan daha zayıf olan kadınlar duydum emzirmek uykusuzluk devreye girince ister istemez kilo gidiyor tabi 😄