bburcu Blablahdhd bana 2800 dendi 37.haftada doğuma alındım acil. 2500 doğdu☺️ Ama çok hızlı gelişiyorlar hiç korkma o yüzden 🥰
Dilara9 Blablahdhd hic üzülme kuzum hemen kilo aliyorlar dogudukdan sonra benim kuzenimin bebiside erkek 3 kilo dogdu simdi dombis bi bebek 🥰
turansmom1 Blablahdhd canım alıyordur belki ultrasonla dogum kiloları ayni olmuyor. 37de gittigimde 3100 kgydi 37+6 doğdu 2860 dogdu. Şimdi 35 günlüj 4 kilo☺
prensesimolacak Oglakdorukcum kötü kalpli kadın seni!! ne biçim bir üsluptur bu haddinizi bilin asıl cahil nasıl konuşması gerektiğini bilmeyenlere denir kadıncağızın belki ilk gebeliği belki cok endişeli biraz empati yahu biraz insanlık
Oglakdorukcum prensesimolacak neyin empatisi ona bakarak bende pimpirşk yapıcam kafayı yemıssınız dogurcak haftaya gayette ideal kiloda bebek neyin empatisi bu üzülmek degil sevinmek gerekiyor boş konjsma
Yesilimmm Blablahdhd bendede aynı şey oldu ama doktor bı haftada almazkı durup durup birden alır dedi bu hafta sonu allıs olmacagını umut edıyorm
Npyn09 Oglakdorukcum insanlara hakaret etme hakkını nerden buluyorsunuz cahil nedir ya . Keşke siz gibilerin nesli tükense ciddi anlamda fazlasınız ve bitmiyorsunuz.
Nuray23 Blablahdhd uzulme canim saglikli olsun da sen ona dogunca kilolari aldirirsin😁😁 allahin izniyle