MelikeAkyzeliker canım bende öyleydim. Hatta ağır depresyon geçirdim bu yüzden. Şimdi 31 haftaligim çok şükür ıyiyim. Bu yüzden hamileliğimin keyfini alamadım. Hep mutsuzdum. Keşke öyle yapmasaydım🙂
Ama hep hormonlar ve üstüne vesvesedir. 🤷♂️🤷♂️🤷♂️
Kendine bunun geçici olduğunu aklına öyle kötü düşünceler gelince nas süresi oku. Bunun için dualar en büyük yardimcimdi. Vesvese yapiliyorki sen keyif alma hamileliginden. 30 haftada tekrar kötü oldum bütün gün ağladım hatta sonra biri bana yardım etti bir video attı onu izledim haa dedim demekki buymuş.
Ekstra kendini kötü hissedeceğim seyler de okuma aklına bile getirmemeye gayret et. Rabbim hepimizin yardımcısıdır inşallah.
https://youtu.be/sWiALgZR35w