Bu durum gayet normal canım çoğu kadının aklına geliyor bu ki ilk doğumumdan önce sırf bu yüzden her gece ağlardım eşime baktıkça daha da çok ağlıyordum. Ve şuan ikinci bebeğimi bekliyorum 😊 Allah hayırlı doğum nasip etsin içini ferah tut ve bebeğine odaklan, hamileliğinin tadını çıkar 😊