Bu ay hsg çekilmiştim ovulasyonda olmuştu ilişkilerde düzenliydi ama artık gerçekten çok yıprandım kimseye bisey çaktırmamaktansa çok yoruldum şu an bunları yazarken göz yaşlarıma hakim olamıyorum kızlar… hicbir sorunda yok artık kafayı yiyeceğim eltim benden sonra gelip 2.'ye hamile herkes ustume geliyor ben sanki istemiyorum ama olmuyor işte olmuyor😔😢😢😢 hiç anne olamayacağım sanırım şu hayatta….