Nazmel benim gittiğim doktor da aynı şekilde söyledi kanamam olursa gel yoksa 1 hafta sonra diye. Ilaç da vermedi. Ertesi gün başka doktora gittim o progestan başladı. Bence sende bir doktora daha git. Benden de tahlil istemediler. Zaten ilk gittigim doktor direkt bu sonlanacak dedi. Diğeri risk var ama bekleyip göreceğiz sonuçta şu an kalbi atan bir bebeğin var dedi. Ilaç verdi