Sat a göre 8 haftalık hamileyim. 2 hafta önce gittiğimde kese göründü. Bugün kalp atışı için gittiğimde ultrasondan duyulamadi vajinal bakıldı. Vajinal duyuldu ama doktor çok düzensiz sağlıksız gebelik sonu olmaz dedi. Başka bir doktora gittim o da vajinal baktı. Kalp atışı var ama zayıf kesin sağlıksız demek için erken haftaya bakalım dedi. Benim ultrasona göre bebek 6 haftalık görünüyor dedi. Bu ne demek. Yasayan var mı. Oluşmayacak mı kalp atışları tam olarak :(