Rbs111 BegumIscanTunc canım merhaba bebeğin veya kesenin düştüğünü kendin gördün mü. Bugün afedersin şeffaf sert yapılı uzun parça geld 2 tane . Söyledim hemen yarın hcg yapalım öyle öğrenrz dedi doktor . Sence ??
BegumIscanTunc Rbs111 taburcu olduktan sonra evde pıhtı şekilde parçalar döktüm kuzum doktoruma zaten bilgi vermiştim korkma betan sıfırlanıyor parçalari pıhtı olarak atıyorsun dedi 2 günde birde kan verdim ve betam sıfırlandı
BegumIscanTunc Rbs111 ricA ederim kuzum bişey olursa yazabilirsin senin için doktoruma danışır sorarım
Rbs111 BegumIscanTunc kuzum parçalar geldi kan değerim rabbime şükür 2000 den 1600 e düşmüş hiç ağrım yok hafif kanama var o kadar normal dimi taburcu olmak isticem inşallah ederler
BegumIscanTunc Rbs111 Allah’a şükürler olsun kuzum sıkıntı yok betan düşmeye başlamış ama bir kaç gün daha bekle istersen betan biraz daha düştükten sonra taburcu ol
BegumIscanTunc Rbs111 o zaman iyi canım doktorların çıkışını yaparsa git rabbim tez vakitte sağlığına kavuştursun seni