Merhaba 1 yaşında kızım var . daha önce 1 kere dış gebelik yaşadım geç farkedildi ameliyatla temizlendi tüpüm
tekrar dış gebelik yaşadığımı öğrendim 4 gündür hastanedeyim 1 doz iğne yapıldı . Şuan kanamam arttı . Siizn düştü mü hemen
kanama var baya bide ağrım başladı bu düştüğüne mi işaret