Ben iki yıl olacak oldum hamilelik için değildi ayağıma paslı bi şey batmişti gidince acile vurmuşlardı kış mevsimiydi ama ince giymiştim benim çok acımıştı değil çok agrımişti kolum uyuşmuştu şimdi hamileyim 14.haftadayım sanırım 6 hafta sonra olacak aşı biraz korkuyorum bu sefer kalın giyeceğim sanırım soguk da etkiledi benim tecrübem bu kendimi şimdiden psikolojik olarak hazırlıyorum inşallah bu sefer kötü olmam