Kızlar bende ilk dozumu dün yaptırdım belki inanmicaksnz ama sağlık ocağına giderken çok hastaydım aşımı vuruldum eve geldim sanki hiç hasta olan ben değilmisim gibi dokununca sadece biraz agrım oluyor ama ebem güzel vurdu. 2. Dozumuda eşim diyor ben sana vurucam sürekli çıkma dışarı virüs var diyor eşim hemşir bu arada sağlık ocağına gitmesemde eşim vursa acaba ebe birşey dermi