se26es Benim de ikili testte 2.6 cıkmıştı sınırda risk var dedi ben de nifty adındaki dna testini yaptırdım hiç bir risk gözükmedi. Ama benim doktorum bana bunlar sayısal veriler ben sana risk yok derim olur var derim olmaz hiç bir zaman net bir sonuc ikili testte verilemez, en güzel değerlendirme ailende var mı ve yaşın genç mi bunları sormak dedi. Umarım hiç bir sey cıkmaz zorlu bir süreç