se26es canım benim merhaba bende 13 haftada gitmiştm 2.7 ölçüldü bana aynı şekilde testleri söyledi doktorum fakat ultrason da kan bağınada baktı normal dedi eğer dedi sıkıntılı olsaydı bu kan bağıda bozulabiliyor dedi ama senin normal o yüzden içim birazdaha rahat ediyo demişti tabi bende o gün taktım kafaya ama sonra çok şükür birşeyi yok dedim hep olumlu düşündüm 17 haftada gittim doktorum ense kalınlığıda normal dedi çok şükür evet senin biraz fazla çıkmış doktorum 3 üstü riskli arasınada dikkat ediyoruz demişti inşallah sende içini ferah tut inşallah birşey yoktur bebeğin sağlıklıdır olumlu düşün hep bu çok önemli gereçten 🤲🏻