Endiselianne20 Merve1192 bende l bedeni giydim yanlardan cok sıktı doğumdan sonra şişlik falan olursa xl demi olmaz acaba dedim :(
Merve1192 Endiselianne20 ben 36+6 dayım karnım da baya büyüdü ona rağmen karnımın üzerine kadar cekebildim hatta geniş geldi bana biraz sizdirir mı acaba keşke l alsaydım diye düşündüm deneyince. Boyim160 kilom 94 su anda. Xl olur yani rahat rahat
Endiselianne20 Merve1192 insallah ya bide fiyat olarak uygun degil ya insan boşa gitmesini istemiyor. canım teşekkür ederim bilgilerin için 😊
Merve1192 Endiselianne20 evet pahalı gerçekten. Ben de uzun süre araştırdım pek cevap bulamamıştım sorularıma o yüzden yardımcı olmak istiyorum. Rica ederim 💕
tgce_brs Kızlar depend değil de başka marka hasta bezleri oluyo yine öyle külot tarzında öyle alsak olmaz mı. 115/116 kiloyum daha büyük olur belki onlar
Merve1192 tgce_brs CarrefourSA da XXL depqend var dediler bir bak istersen. Diğer markaları bilmiyorum 🤷
Merve1192 Smyy34 yaa gerçekten mi benim baktığım soklarda m ve l beden vardı hep. Şubeden şubeye değişiyor demek ki🤷
Smyy34 Merve1192 valla daha önce baktığım da bulamamıştım canm bende çok aradım dedim neyse L alayım heralde XL bulunmuyor sonra içime doğmuş gibi eşime dedim kalk gidip son defa bakayım ne bulursam onu Alcam bı baktım XL ☺️ içim rahat etti baya valla
Maya-Arya Gurubik Ben de aynı şeyi merak ediyorum acaba sezaryen için kullanımı uygun olur mu? Dikiş yerine baskı, ağrı vs yapar mı acaba?
Smyy34 Maya-Arya daha önce sezeryanli kullanan birinin yorumunu okumuştum canm dikişlerin altına kadar kivirdim kemerden demişti
Neslihan1903 Merve1192 ay çok teşekkür ederim Allah razı olsun gidince aramayayım dedim benziyormuş diğerlerine çünkü bende hiç görmedim xl 🤗