Zezezemom Benimde 2.gebeliğim ilki düşük olmuştu. İnsan tedirgin oluyor tabi ama bu tedirginlik hamilelik boyunca devam ediyor 40. Haftamdayım ben de acaba iyi mi kakasını falan yapıp yerse bi şey olur mu başlarda acaba düşer mi pskolojisi herkeste oluyordur ama çok düşünmemeye çalışın ben öyle yapıyordum yoksa sürekli düşünürsek hamilelik zor geçer. Ama başlarda doktor kontrolü sık olur 3 hafta biraz geç