MerveBilgiccc bizide bı hafta eşimi almadılar sonra diğer hafta aldılar bakalım haftaya nolucak sürekli kafalarına göre değiştiriyolar galiba. Ben en çok hastanede nst çeken bayan arkadaşı sevdim çok hanımcık ve ilgili güzelce konuşan biri,aslında para veriyorsan beklediğimiz tek şey ilgi alaka ama millette hep bı ego var. Bilmediğim şehirde olduğum için kim ne dese o hastaneye gttim artık hayırlısı olsun hepimiz için