Syydmoomm canım bende yaklaşık iki 3 ay önce baya hastalandım kilima çarptı dedik eşim de öyle dedi hastaneye faln da gitmedik başım çok ağrıyordu çok halsiz oldum ve heryerim ağrıyordu en son boğazım ağrımaya başladı hatta sesim bile kısıldı yani boğazdan neyse 2 gün sonra hepsini atlattım ama o zarf içinde hiç bir yere çıkmadım hep evdeydim ve en atlattım hepsini geçti ama en son koku alamama gitti bende sonra anladım ki korona olmuşum düşün 3 ay önce koku almama gitti bende ve yeni daha düzeldi gerçekten çok kötü çünkü hiç bir kokuyu alamıyorsun ve şuan da tam bitmiş sayılmaz ama yine de önceki güne nazaran koku alabiliyorum baya uzun sürüyor ve senin burnunda sabit bi koku kalıyor o çok kötü ne yeseydim ağzımdan o kötü tadı da alabiliyordum