Kaderrkar Olan olmuş artık, bazen bir şeylerin yaşanması gerekir, bundan sonra daha dikkatli olursunuz insallah 🙏🏻 Madem şu an gidebilecek durumda değilsiniz, sol tarafınıza doğru Uzanın, hatta uyuyun ve ağlayıp daha fazla bebeğinizi üzmeyin. Sol taraftan sıkılırsanız da ayağınızın altına yastık koyup öyle dinlenin. Hamilelik zor bir süreç, emin olun 1-2 ay sonra ben n’aptım? O ben miydim diyeceksiniz ama geçecek. Önemli olan az hasarla atlatmak bu süreci. İnsallah bebeğiniz iyidir 🙏🏻 Yarın mutlaka doktora görünün ki içiniz rahat etsin 🙏🏻 Allah yardımcınız olsun, yavrunuzu size bağışlasın ve evinize, eşinizle olan ilişkinize huzur mutluluk versin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻