5.Aya girdim . Sebebini sormayın yargilamayin lutfen . Esimle kavga ettik sinirle 3 kere iki elimle sert şekilde karnima vurdum sınır ile anlamdım o an sert olduğunu simdi karnım acıyor kızardı . Bebeğe birsey olurmu . Birsey olurda vicdan azabından ne yapacagim ben. Nasil yaptim boyle birsey🙁 doktora gideyim mi sizce