20oz Neslicavusoglu ya oglumunkini bende 2,5sene önce orda çektirdim yarım saattem fazla sürmüştü memnun kalmiştim belki yine oraya giderim biraz araştirim 😇saolun bilginiz için
esma_ 20oz pazartesi günü ümraniye çamlıca görüntüleme merkezinde 300 tl ye çekim oldu . Herşeyine bakarak inceledi . Renkli resimleride verdi . Çokta memnun kaldım
esma_ 20oz siyah beyaz bakıyor ilk başta bebeğin organlarına sonra renkli . 6 tane renkli çekimim var bebeğin yüz kısmından