20oz İstanbul Anadolu yakası detaylı ultrsona nerde girdiniz fiyat ve hastane bilgisi verebilirmisiniz memnun kaldınızmı
esraizmirli 20oz ben henüz girmedim ama ümraniyede erbil çakardan randevu aldım 280 tl ama her giden çok memnun forumdada arayabilirsiniz doktorun adını yazıp☺️ Yeride ümraniye santraldeymiş
Aysenur990 20oz bende umranıye hisar Çamlıca da 450 cektırdım eşi mi de aldılar içeriye renkli cekıyorlar perınatoloji bölümü cektı ozellıkle onu ıstemıstı doktorum
Findilifistann 20oz Bağdat caddesinde Zeki Şahinoğlu, 400 TL gibi bir fiyatı vardı, çok naif sakin ve dikkatli bir doktor tavsiye ederim ☺️
Busraveminisi1 20oz ben Eylül ayında gittim pendik medical park Ercüment Müngen e perinatoloji uzmanı kendisi 1 saat sürdü 3 renkli fotoğraf çıktısı tüm incelemenin olduğu bir cd ve rapor verildi tek tek inceledi tüm uzuvlarını kalbini beynini organlarını sonra bize açıkladı 650 tlydi sigorta geçmiyordu bizim özel sağlık sigortamız vardı faturasını isteyip ordan tahsil ettirdik
20oz esraizmirli çunkü abzı hastanelerde renkli bakılmıyo fiytları uygun oluyo oyuzden sordum oglumda öyle olmuştu
esraizmirli 20oz renkli sanırım benim kendi doktorumda onu önerdi eşleride alıyolar içeri bemim için iyi oldu ☺️
esraizmirli 20oz burası özel muayenehanesi normalde zeynep kamilde çalışıyormuş ama detaylıca bir araştırın belki istediğiniz gibi değildir ama en ince ayrıntısına kadar bakıyormuş benim doktorum ona gidecegimi söyleyince çok iyi bir tercih dedi kendisi perinatoloji doktoru zaten
Findilifistann 20oz detaylı ultrason renkli olmuyor, uzunca bir inceleme ile siyah beyaz ölçümler yapılıyor, yalnızca bebeğin yüzünü göstermek için kısa bir an renkli açılıyor ☺️
20oz Findilifistann renklide bakılıuor ama fiyt farkı oluyo sıayh beyazlar 200 300 tl olurken renklı 500tllrde filan bakıyolar
Findilifistann 20oz Renkliyi yalnızca yüzünü göstermek için açıyorlar, ölçüm yapmak için 2 boyutlu siyah beyaz ultrason kullanılıyor araştırabilirsiniz
Findilifistann 20oz evet renkli de bakıldı, birkaç adet fotoğrafta verildi fakat dediğim gibi ölçüm siyah beyazda yapılıyor, renkli ultrasonu kendi doktorumda her ay açıyordu ama yüzünü görelim diye 😇
Neslicavusoglu 20oz bnde geçen ay yaptırdım. Maltepede Delta Hospital. Peritanoloji uzmanıydı 400tl verdik. Memnun kaldım anlattı herşeyini oyuncak bebekler felan göstermişti şu kadar boyu vs diye 😄😄
20oz Neslicavusoglu ya oglumunkini bende 2,5sene önce orda çektirdim yarım saattem fazla sürmüştü memnun kalmiştim belki yine oraya giderim biraz araştirim 😇saolun bilginiz için