burcu_1322 aralikta 1 sene olucak can, benim cikolata kistlerim vardi onlar tuplerde yapisiklik yapiyor diye hsg yaptirdim.Sol iyiydi ,sagda azcik zayifti gecicilik.Benim 2 yumurtalikta da kist vardi cikolata kisti, sagdaki buyuktu zaten o kaldi yerinde, soldaki ALLAHin isi eridi ve soldangebe kaldim, mucize gibi🤲