Ysmn_11 Rabbim en guzel zamani biliyor, hayirlisiyla nasib etsin inşeallah, bende 1 yil doktorlar gezindim, neye bakiltisa normal guzel denildi, 1 yilin tamaminda hsg cektirdiyim an tuplerim kapali çikti, doktorum sagolsun 3gun bi ilaç kullandim, hemin ay bidaha adet gunlerime deng geldi, hsg cekildiyi an açildi tupler, herşey normal olduğu için ele hemin erefelerde kalmişim, inşeallah sizin içinde duşerli olar, Allahdan isteyin hayirli evlad nasib etsin inşeallah