Nasibim Ultrason görüntüsü olmadan çin takvimi doğum yılı vs gibi tahminler yapanlar hurafeleri konuşalım tahminde bulunalım 🥰🥰
bus91 Nasibim benım çin takvımıne göre kızdı ama gören erkek dıyordu oğlum oluyo bugun öğrendım cildim aşırı guzellişti yüzüm biraz topalak oldu gören erkek dedı doğru tahminnnn
Eeliff_ Nasibim vallahi benim çin maya rus kan yenileme hiç biri tutmadı canım hepsi kız dedi erkek geliyorr
Sedamgoktug Tesbih ile test kesin tutuyor avucunuzun icinde sallayin yuvarlak olursa kiz duz gidip gelirse erkek denenmistir👍😁
LeylaPiriyeva Nasibim canim ben kendime bide amcamin kizina yapmişdim doğru çikdi😊kendi doğum tarihini yaz birde hamile kaldiğin ayi.
Gulfeem Eeliff_ banada 12. Haftamda kız gibi dedi acaba sapma yapar mı ? 12 hafta cok erken degil mi🤷🏼♀️
Eeliff_ Gulfeem vallahi ben tedbir olarak giderken karnımı doyurdum güzelce bi paket çikolata yedim doktorum çok hareketli maşaallah dedi yani gözle fazlasıyla görülür bi pipi vardı canım 😂hiç bi kızda böyle çıkıntı olmaz dedi bakalım artık
Munaa Handeslife ben erkek diyorum canim cinsiyet belli olunca yazar misin 😀 tabi insallah gölündekini nasip eder allah