Gngr_33 Kizemm gözünüz aydın hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏 bizlerde böyle kolay doğumlar yaparız umarım 🤗
Kizemm Gngr_33 amin çok teşekkür ederim inşallah 🥰 Rabbim bir avazda kurtarsın hayırlısıyla yavrunuza kavuştursun inşallah 🌸🦋
Cheerfulmom Kizemm 39 haftalarda hiç sancınız oluyormuydu peki? Benim hiç yok suni sancı almaktan çok korkuyorum.
Kizemm Cheerfulmom benim nstde çıkıyordu ama hiç hissettiğim sancım olmadı doğum sancıma kadar ama suni sancıda vermişlerdi kolay doğursun diye
acelyam gokella bende 38+3 . Benim dr çatının müsait olduğunu söyledi. Bence beklemelisin kişiden kişiye değişiyor uzun sürmesi vs ama kötü düşünme
gokella acelyam korkuyorum açıkcası ama bi yandanda normal doğumu cok istiyorum pazartesi tekrar doktora gidicez bakalım