Öncelikle merhaba kızlar 🥰 Çok rahat bir hamilelik geçirdim çok şükür sadece başlarda bulantılarım olmuştu uykusuzluk olsun mide yanması olsun hiç birini yaşamamıştım doğumum da öyle kolay oldu ilk çatı muayenemde aşırı kendimi kastığım için doktorum normal doğum yapamayacağımı söyledi ama ben beklemek istedim 40. Haftaya kadar beklemeye karar verdik 39+1 de bebeğimin kafası kanala yerleşmemişti bikaç gün daha bekleyelim 40’ı tamamlasın dedik 39+5 de gece 3:45 gibi sancılarım başladı hafif hafifti ve kanlı akıntım oluyordu doktoruma mesaj attım gel bir bakalım dedi ikindi 4 gibi hastaneye geçtik 2 cm açıklık sancılarını evde Çek gel yatış vermeyeceğim dedi doktorum çatı muayenesinden sonra sancılarım arttı 5 dakika da bir gelirse gel demişlerdi ama dakikaya kalmadan geliyordu ben o kadar çabuk açılmanın ilerleyeceğini düşünmediğim için eve gidince sıcak suya oturdum sancılarım hafiflesin diye baya oturmuştum hızlı ilerlemesine onun da etkisi oldu galiba gece 12 gibi en azından epidural yapsınlar uyumak istiyorum diye biz tekrar hastaneye geçtik direk ebe sabah muayene olan hasta mısınız dedi doktorum erkenden gidip 9 da uyumuş akşam gizem doğurur diye 😂 sonra bir çatı muayenesi ebe şok 8 cm olmuş epidural fln yok bu kadar çekmişsin dedi nst sıcak duş pilates topu derken saat 1:30 gibi dogumhaneye geçtik ve 1:50 de minnak kızım kucağımdaydı çok şükür şimdi de yanımda 🥰💞 kendinize güvenin ben yaptıysam gerçekten herkes yapabilir kadınların yapamayacağı hiç bişey yok 🦋