Bsmlh merwe_ibo bende kanama olmadı ama düşüklerim vardı ve rahım için veriyorum dedi suan 15 hafta bitti 2 hafta oldu keseli iğneleri
merwe_ibo Bsmlh maşallah. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Kan sulandırıcı iğne vuruluyomusun
Bsmlh merwe_ibo Allah razı olsun cümlemiz inşallah evet oksapar ve aspirin de kullanıyorum vitaminde Mom vital pre
merwe_ibo Ozge3747 ama benim 2 haftadır lekelenmem falan yoktu. Pazartesi iğneden sonra oldu leke. Ondan şüphe ettim
Ozge3747 merwe_ibo Olacağı varmıştır yani büyük ihtimalle iğneyi olmasanız da kanamanız olacaktı hatta belki iğneyi vurunmuş olmanız sizin için bir şanstır vurunmasaydınız belki de daha şiddetli olacaktı.
merwe_ibo Bsmlh inşallah. Allaha emanetler. Allah korusun inşallah! Bende oskapar vuruyorum kendime. Ama aspirin içmiyorum.
seymacambayraktar merwe_ibo bende son iğneyi 4 gün önce oldum üşüttüğüm an ayakta çok durduğum an bile başlıyor yanmaya yağlı olduğu için çok acı oluyor ☹️