Merve3669 ben günde 2 tane magnezyum alıyorum, nidicard dört saatte bir alıyorum. Günde iki tane vajinal progestan hafta bir pruloton iğne oluyorum. Hiç geçmedi canım, hala nstye girdiğimde sancım çıkıyor. Bazen çok bazen az. Bu süre içinde ara ara hastanede yattım çıktım. Şu an 33+5 olduk. Ama ben 22den beri ful yatıyorum, daha gezmeye çıkmışlığım yok. İdare ede ede bu vakte kadar geldim. Rabbim hepimize vakitli doğumlar nasip etsin🤲🏻 doktorum normal demedi hiç, olmaması lazım içeride tutmak için her şeyi yapacağız dedi. Haftalık kontrole gidiyorum nstye giriyorum.