Her sertleşme, toplanma kasılma başlığına mutlaka bakıyorum ve yazıyorum. Hanımlar güzel anneler bebek toplanmaz, bizim toplanma dediğimiz şey rahmin kasılmasıdır ve o an nstye soksalar sancı çıkar. Tabi bunun da normal olanı ve tehlikeli olanı var. Her karnı sertleşen erken doğurmuyor elbette. Ne sıklıkla oluyor ve ne şiddette. Bu çok önemli. Benim neredeyse 18den beri var. 22de hastanede yattım. Bir sürü ilaç içiyorum. Şükür 29+4 olduk. İlaçlara rağmen geçen haftalarda sancım 80e falan çıktı. Hissettiğim tek şeyse karnımdaki sertlik ağrı sızı hissetmedim. Her ihtimale karşı lütfen doktorunuza danışın, bilgi verin. Yeter ki sorun yok desin, içiniz rahat eder en azından 🙏🏻