Basak0503 Hafise benimde günüm haftam seninle aynı ama mide bulantısı olmuyor anlık bi gelip gidiyor. Geçen hafta oldu 2 gün falan ayva yedim geçti çok faydalı araştır bak iyi geldiğini söyleyecek. Sende bi dene canım istersen
Baharlargelecek Hafise canım bu dönemler hiç geçmeyecekmiş gibi oluyor,ama gecıyor benım de ılk zamanlarım çok kötü gecmıstı hayattan tiksinmiştim resmen 3 ay böyle gecıyor ama sonra birden normale dönüyorsun
Birmelekannesi17 Hafise bana leblebi iyi geliyor birde pamuğa kolonya damlatiyorum ara ara onu kokluyorum biraz yatistiriyor.. ben 10+4 um hala berbat haldeyim Allah yardımcımız olsun