Şuan 5 + 5 im çok aşırı bulantım var eşim görevde evde tek başımayım bayılıcam diye korkuyorum yemek yiyorum ama hemen geri acıkıyorum sanırım yada bulantıdan öyle . Çubuk kraker yiyorum kuruyemiş yiyorum meyve yiyorum cok kısa süreli oluyo sinirlerim cok bozuk cok çaresiz hissediyorum lütfen öneride bulunun kafayı yicem 😥🤢😣😣😣