Angelsmom29 oykuyener 4+5 sin canım kan değerine göre 1 Aralık gibi de kese gözükür büyük ihtimal hayırlı olsun kucagına almayı nasıp etsin rabbım 🤲 🥰
Arzu1994 Kızlar bende bişey soracağım şimdi benim son adet tarihim 21 Haziran döllenme 12-14 gün sonra olur diyorlar ya şimdi o zaman ben Temmuz da hamile kalmış oluyorum değil mi 😒 adet tarihinize 12-14 gün ekleyip öyle baz alınıyor diye biliyorum
alimerve oykuyener bende niyeyse kızım diye seviyorum kız diye hissediyorum 3haftalıgız bızde Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin de kız erkek hiç farketmez 😍♥️
alimerve oykuyener benim hcg 4613 çıktı bana 3haftalık dedi doktor ama internetten baktığımda bu oran 5haftalığa tekabül ediyo anlamadım gitti 🤔
alimerve Yarencerenn benimde kan testinde 5haftalık yazıyordu 4163 dü sonuç ama doktora gittiğimde 3haftalık dedi
Yarencerenn alimerve benimki 1238di devlete gitmiştim 3haftalık çok küçük dedi 4hafta sonra gittiğimde de 8haftalıktı özele devam ettim en iyi orası ilgileniyor doktor uyarıyor bak uzun bakıcam bebeğe korkma falan diye
Yarencerenn alimerve çoğul gebelik olmasın 😍 çoğul gebelikte beta yüksek çıkıyor diye okudum bi kaç postta
Kimkibu oykuyener bilmiyorum neden tüp bebek transferi yapılırken doktor embrioyu getirdiğinde oğlum geldi demiştim.. daha sonra rüyamdada gördüm.. bilmiyorum ben cinsiyet tercihi hic düşünmedim kız olsun erkek olsun ama hep erkek düşündüm istemsizce doktorumda son gittiğimde erkek yüksek ihtimal dedi:) anneler hissediyor😊