Eczmery123 ben beş aylık hamileyim, hamile pantolonu alayım dedim 100 liraydı aşağı yukarı. Açıkçası o kadar para vermek istemedim dört ay giyicem sadece diye. Giymediğim bir pantolonum vardı eşim terzi onu eşime verdim bana hamile pantolonu yaptı 💁🏻♀️ eğer evde varsa pantolonun ver terziye sana ucuz yollu yapar pantolon