Hanımlar 16haftalık oldum. Göbeğim büyüdüğü İçin pantolonlarımı giyemiyorum, sıkıyor. Kışlık sıcak tutacak termal pantolon ya da kışlık genel hamile kıyafeti nerden alabilirim? İnternetten de baktım bulamıyorum. Elbiselerimi giyeyim diyorum, kışlık hamile çorabı bulamadım. En fazla 40 den kalınlıkta oluyor, o da ince. Giyecek kıyafet bulamadığım İçin dışarı çıkamıyorum resmen. Varsa bildiğiniz, memnun kaldığınız rahat kışlık kıyafet linki verir misiniz?