Leylaaa38 benim de toplandıktan sonra donduruldu ve bi ay sonra transfer yapılacak dendi ama malum korona araya girince 3 ay sonra transferim yapılabildi. Ohs sendromu diye bişey var o riske karşı bekleticez demişti doktorum çok sayıda yumurta toplandığında olabiliyormuş farklı sebeplerde olabilir tabii ama kafana takacak hiçbişey yok canım beklemesi ve beklememesi arasında bilinen bir fark yok, benim şuan 27 hafta oldu çok şükür 🙏🏻 inşallah güzel haberler alırsın