esraizmirli Cancana_ 14 haftalıkken gitmiştim en son 166 gramdı şuan 17+3 olduk ama gitmedim bidaha ☺️
Sheems Cancana_ 16 haftalikken ultrasonda bakildiginda 170+- 25gr yazilmişdi, 170den ya fazla ya eksik, cinsiyyetini merakla bekleyenlerdenim ilk diye🤗heyacanla gozletiyor
cansugrn esraizmirli bende 15.haftada gttigimde 160 gramdi suan 18+1 deyim ay basi gidicem bakalm ne kadar oldu ogluşum😊💙
esraizmirli Fatmaada2015 50 cm dememiştir yanlış anlamışsınızdır bebişler doğarken o kadar oluyoşar nerdeyse ☺️
esraizmirli Cancana_ önemli olan sağlıklı olması canım doktorun ne derse onu dinle sağı solu boşver canını sıkan çok olur
ecemeric Cancana_ bence normal canim. O haftalarda sağlıklı bir bebişin en az 100-110 gram falan olması yeterli diye biliyorum.
cansugrn esraizmirli saglikli olsunlar da saglikla da alalm kucaklarimiza🤲😊 cinsiyeti ne ilk bebis mi
Cancana_ esraizmirli oyle tabi canim cani sagolsun da kilosu toparlar cinsiyette kesinlesmedi bir kiz bir erkek kafam cok karisti😂
esraizmirli Cancana_ benimde oğlum olucak Allah izin verirse ☺️ 10.haftada doktorum erkek dedi değişmedi😃
ballarinannesidirr Cancana_ yaa bende aynı durumdayım 16 haftalıgiz en son gittiğimde bacaklarıyla gizlemiş 🐥 kaç haftalıksin canim doktorun değişken mi konuştu sanada😊
Cancana_ esraizmirli Allah bagislasin hayırlı evlat olsun insallah cok erken bilmis benim herhalde kiz ondan sakliyor erkek cabuk belli ediyor