dilara92 Yani şöyle dediğim gibi geçen 2 ay hiç takmadım desem yeridir. Okula başladım 2 ay önce ve okula yoğunlaşınca biraz unuttum bebeği sonraki ay tatile çıktık yine boşalttım baya kafamı ama tatil bitti okulunda ilk heyecanı kaçınca ben gene başladım araştırmalara, testlere vs.
öyle çok aşırı bunaltmıyorum tabi kendimi ama bu ay folik asite başladım, ovülasyon testi yapmaya başladım sigarayı bıraktım bunları bebek için yaptığım için doğal olarak kafamdan atmam çok mümkün olmuyor. Zaten bu ayda olmazsa doktora gidecemde inşallah gerek kalmaz 🙏🏻