Her gebede kusma bulantı olmaz yada her hamilelik belirtisi sizde olmayabilir. Kusmanizin başlamasını cidden istemem 6+5 de başladı 15.haftaya kadar sürdü. Kustugunuz zaman ne yediginizden birsey anlıyorsunuz nede başka bir şey sürekli halsizlik oluşuyor. Benim ilk 15.haftam çöp şimdi 30+2 deyim tadını çıkarıyorum 🤭🤭