Smyra__ rabbim en kısa zamanda size ve tüm isteyenlere nasip etsin ben 5 yılımda hamile kaldım ılk tüp bebek denemesiydi cok şükür kızıma kavustum 🤲🤲 ne yaparsan yap vaktinden önce çiçek açmazmış. rabbim ol dedikten sonra herşey bahane bu süreçte bol tevekkül 🤲😊 rabbim gönlünuze gore nasip etsin