A12sel Smyra__ bundan oncede tup bebekti 24 haftada erkn dogum yaptim kaybettim bebegimi ustslik sebebi ne blmiyorum 7 ay sonra tekrar basladik 12 haftada her ihtimale karsi diksi atildi smdi 22 haftaligiz 6 aydir ev icerisindeyim agir kaldrimiyorum sdace hastane icin cikiyorum evden yorulmadan is yapiyorum yani yemek felan tmeizlik yapmiyorum bu yuzden 30 haftaya kadr korkum gecmeyeck galiba
Smyra__ A12sel insallah emeklerinin karsiligini alirsin buda yavrunu sag salim kucagina almak olur insallah hayirlisindan mevlam yardımcın olsun 🤲
NiceNice Smyra__ Canım dört seneden sonra tüp bebek tedavisi ile yavruma kavuştum çok şükür şu an iki yaşında minik kızım Rabbim nasip kısmet ederse eğer ikinciyi düşünüyoruz biz şu anda Pandemiden dolayı ne olur bilmiyorum yalnız sana tavsiyem süreçten kimseye bahsetme. şöyle bir anı paylaşayım ben ilk bebeğime 2017 Ağustos ayında transfer oldum transfer olduğum gün akşam babamı kaybettim ve köye gitmek zorunda kaldım transferim yapıldığı yer izin vermemesine rağmen ben gittim köye babama son görevimi yapmak istedim çünkü. babamdan iki ay sonra bebeğimin kalp atışının gelmediğini gelişmediğini öğrendim. fakat bebek düşmedi kürtaj olmak zorunda kaldım tabi benim için bir yıkımdı babamdan sonra Neyse doktor ikinci transferime dört ay sonra yapılabileceğini söylemişti vücut dinlensin dedi dört ay sonra tekrar yumurta toplama işlemi yapıldı bir ay sonrasında bebeğim transfer oldu yani 2018 Şubat ayında transfer oldum 2018 Kasım ayında yavrumu kucağıma aldım çok şükür ilk süreçte babamı kaybettiğim için cenazede herkes hamile olduğumu öğrendi çok yayıldı hamileliğim. fakat ikinci hamileliğimde altı ay hiç kimseye söylemedim annem bile dördüncü ayımda öğrendi hamile olduğumu sadece eşim ben ve doktorum biliyorduk altı ayından sonra kaynanam ve herkes öğrendi artık hamile olduğumu Ve kafam çok rahattı çocuk olursa olur olmazsa olmaz moduna girmiştim çünkü böyle olmazsa bebek gittiği zaman veya tutmadığı zaman çok büyük yıkım oluyor özellikle bayan için bu sebepten dolayı içini ferah tut olursa olur olmazsa olmaz tarzında bir düşünceyle kendini her zaman her şeye hazır bir şekilde tutarsan daha iyi olur uzun oldu hakkını helal et. Sormak istediğin bir soru varsa buyur sor canım.
Hayalleredogru NiceNice ilk gebeliğinizde hiç mi kalp atışı duymadınız yoksa daha sonra dan mı duyulmadı bende tüp bebek gebesiyim aşırı tedirginim nasıl geçecek bu psikoloji bilmiyorum
Smyra__ NiceNice cok tesekkur ederim tavsiyelerin icin aklimda olucak . Zor surec gecirmissin basın sagolsun insallah bundan sonrasinda mevlam gonlüne gore verir 🤲
Hayalleredogru Bende tüp bebekle gebeyim 7+5 ilk denemede tuttu çok şükür umarım seninde tutar hemde azıcık byumurtam vardı☺️ Ama acaba iyi mi bir şey var mı korkusu beni mahvediyor sanırım biraz zahmetli bulduğumuzdan kaynaklanıyor
Smyra__ Hayalleredogru insan bu surecte o evreye biran once geliyim bende icimde hissedebileyim istiyo . Gercekten zahmetli ve kıymetli
NiceNice Hayalleredogru yok canım hiç duymadık. Babamı kaybettiğim için moralim çok kötüydü tutmasına bile şaşmış ama sevinmiştim. Uzun sürmedi ve sonrası gerçekten yıkımdı. Sonraki gebeliğim de de transfer oldum geldim çalıştım dükkanımda tabi dikkat boyutunda çok eğilip kalkmadım ama kendimi de psikolojimi bozacak boyuta getirmedim. Rabbim nasip ederse olur nasip etmezse olmaz dedim. Sende takma kafana ev kimseye de söyleme transfer olduğunu.
Busrabdullah_123 Smyra__ kardeşim benim aramıza hoşgeldin inşallah mevlânın izni ile bu sefer kucağına alicaksn teyze kuzularını bütün dualarım seninle kardeşlerin en mukemmeli🤗😍
Canan_suatefe08 A12sel herhangi bi sıkıntım olmadı basından beri çok şükür normal hamilelerin nasılsa benim de aynı öyle sadece tüp bebek önün dışında inan bi değişiklik olmuyo kullandığın ilaçlara kadar aynı yani
A12sel Canan_suatefe08 bende cok ilwc kullaniyorum da arada bir adet sancilari oluyor bende kasik ve belde
Hayalleredogru NiceNice benim tuttu çok şükür 8 . Haftaya giriyoruz yarın 7+6 ama sürekli bir korku çok mantıklıymış bu kimseye söylememe ben geç kaldım😬
NiceNice Smyra__ amin canım allah razı olsun. Herşey oluyor bitiyor ama bebişini kucağına aldın mı dünyalar senin. O sebeple hiç takma ama tedbiri de elden bırakma. Rabbim sağlıklı sıhhatli bir bebiş nasip eder inşallah 🤲
Defneliigunler1 Smyra__ Bende tüp bebekle hamile kaldım şuan 4 haftalık olduk Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 ilk denemede tuttu çok şükür💜 Benden sana ve herkese tavsiye düşünmemeye ve kahretmemeye çalışın biz ilk tüp bebek olması gerektiğini duyduğumuzda eşimle beraber oturup hüngür hüngür ağlamıştık ama sonrasında bunun gayet normal birşey olduğunun farkına varıp hayatımıza devam ettik o süreçte bende çalışıyordum düşünmedim iğne zamanları iğnemi yaptım kontrol zamanı gittim sonrası çorap söküğü gibi..😍😍
Smyra__ Defneliigunler1 ilk tecrubeyi yasayinca biraz daha alışıyosun duruma senelerce deneyen insanlar geliyo aklıma bu yol sabır yolu emek yolu mevlam sizler gibi bizimde o günümüzü yazsın insallah🤲 hayırlisiyla bu sureci gecir saglikla yavrunu al kucagina insallah 🤲🌸
Esra-dmr ballisiyavrum canım benim 4 yumurta toplandı 2 si döllendi 3. Gün de ikisi birden transfer edildi. Şimdi de tuttular çok şükür 🙏🏻
Ozge3747 Smyra__ İlk bebeğime, kızıma tüp bebekle kavuştum. Şu an 13 aylık.Tüp bebek çok zorlu bir süreç, güçlü ve sağlam durabilmek gerekiyor. Ama sonuca ulaştığınızda geriye güzel bir anı olarak geride kalıyor bütün yaşanan zorluklar
Smyra__ Ozge3747 masalllah mevlam saglikla kucagina almayı nasip etsin insallah 🤲 ilk deneme de mi oldu peki?
G-elif 7 senelik evliyim hiç korunmadık en başından beri çocuk istedik hep bide pcosluydum zaten hemen olmasını beklemiyordum ama bu kadarda uzun olacağını düşünmemiştim tedaviler takipler derken iş tüp bebeğe dayandı ben hep zannettim ki tedavilerle olacak bnm çocğm ama allahtan istemesini bilememişim meğer tabiki dua ediyoruz hepimiz ama genelde dilde oluyor bu neyse ilk tüp bebeği yaptrdm sonuç negatif günlerce ağladım 6-7 ay sonra 2. Tüp bebeği yaptrdm yine negatif 👎 geriye dondurulmuş son iki embriyom kalmıştı onlarıda yaptırmama kararı aldım vazgeçmştm artk .kendimle ilgilenecektim 4 ayda sağlklı beslenerek diyet yaparak 15 kilo verdim tabi ben deli gibi detox suları içerken spor yaparken meğer hamileymişim çok şükür şimdi 26 haftalık hamileyim yani diyeceğim o ki kafana takma biliyorum cok zor ama önemli olan sensin bol bol tevekkül et doktorlardan isteme Allahtan iste hem kalbinle hem zihninle ve aidin salihin gerçek tıp adlı kitabını okumanızı tavsiye ederim sevgiler 🙏😊
Smyra__ G-elif Tabikide Allah bilir seninki de bunun cok guzel bir örneği herseyden once dua sadece kendimize degil herkese edelim . Saglikla sihatla evladını kucagina al insallah cok sagol paylastigin icin 🤲😇