Alara005 bizde 12+1 olduk teyzeleri 🤲🏻 Persembe günü bende gidicem nasipse bakalım sorucam bende tahmin yapıcakmı doktorumuz ikinci gebeliğim kızımı ikili teste söylemişti 12.haftada kız annesi demişti bunda ne diyecek hayırlısı olsun hakkımızda ☺️ Sağlıklı sıhhatli olsunlarda 🤲🏻