Yasanixxxx birbuketgunluk ya masallah 36. Haftada 3 kilo olmustu cuma 37 olacagım bakalım sezeryan nicin yapılıyor
birbuketgunluk Yasanixxxx anlamadım canım bebeğin kilolu mu? Olsun mu istedin olmasın mı anlayamadım🙄 ben nasılsa sezeryan olucam diye bizimki ne kadar alırsa o kadar kardır diye düşündüm ama ekstra birşey yapmıyorum yani zaten bebeğe yarayan şeyler yiyorum.
Endiselianne20 Ben 33. Havadayken 2345 gr çıkmıştı.doktor gelişimi önde biraz karbonhidrata dikkat et dedi ama canim inanılmaz tatlılar istiyo bu ara ve acikiyorum çokça 😔 ama korkudan yiyemiyorum
Yasanixxxx Tugce1450 ne güzel ya benimkide 3 kiloydu bir hafta önce doktor dogmaz ama deneyecm deyip korkuttu normal doguramam 4 kiloya ulasır gibime geliyor
Merve-baydar 30 haftada gittim en son 1800 dü şimdi 33 olduk henüz gitmedim 2 hafta sonra gideceğim bakalım benim bebiş ne kadar olmuş bizde 1.5 hafta falan önden gidiyoruz😊
tokgozss @Busramd 35+4 olduk bugün kontrollerde 2900 olmuş kuşum 😇 mide yanmaları ve kaburga ağrıları ile beklemedeyiz bakalım😇
ikizkelebeklerim06 34+3 ikizlerim 2200 ve 2400 gr ama doktor doğunca -300 +300 yanılma payı da olabilir dedi.